fredag 12 mars 2010

Legion

År: 2010
Längd: 100 min
Genre: Action, Fantasy
Medverkande:Paul Bettany, Lucas Black, Tyrese Gibson, Adrianne Palicki, Kevin Durand, Kate Walsh, Dennis Quaid
Handling: När gud förlorar tron på människosläktet, skickar han in trupper med änglar för att starta apokalypsen. Det enda hoppet för människosläktet finns hos en grupp människor som sitter fast på ett avlägset café mitt ute i öknen med ärkeängeln Michael (Paul Bettany).

Recension: Ja... Vad ska jag säga??? Min enda beskrivning är Constantine på en jävla massa steroider...
Missförstå mig rätt. Den hade ett visst underhållningsvärde men inte mer än så. Se den, se den inte. Your call.

2 kommentarer:

  1. Såg the RottenTomatoShow, o de sa ngt liknande. Underhållninigsvärde, ja, sevärd, nej.

    SvaraRadera
  2. Ja kändes lite som att dom försökte trycka in så mycket pangpang och explosioner som möjligt på 100 min.

    SvaraRadera